2006-12-20 13:11
Przeczytaj także: Aurox - bezpłatny BIP
Spośród zbadanych jednostek tylko 34,4% urzędów gminnych i 17,2% badanych urzędów powiatowych odpowiedziało na pisemny wniosek o udostęnienie informacji publicznej wysłany za pośrednictwem poczty elektronicznej. Nieco lepiej wyglądało telefoniczne udostępnianie informacji - odsetek braku odpowiedzi w zależności od treści pytania wahał się od 5% do 35%. Istnieje pozytywny związek między wielkością urzędu, zamożnością regionu, frekwencją wyborczą, a jakością i poziomem dostępu do informacji.oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Dostęp do informacji publicznej
Ograniczenie dostępu do informacji publicznej - wyrok TK
Zmiany w dostępie do informacji publicznej
Rząd w walce z pandemią: po co sięgać po nowe technologie?
Jak przywrócić termin do wniesienia odwołania od decyzji administracyjnej?
Administracja publiczna na home office. Jak ochronić dane urzędów?
Sztuczna inteligencja w sektorze publicznym: niewykorzystany potencjał, jak to zmienić?
Ponaglenie, czyli jak przyspieszyć postępowanie administracyjne?
Sektor publiczny w końcu w nowoczesnych biurach?
Witam, studiuję na kierunku administracja i muszę odbyć praktyki studenckie związane z moim kierunkiem studiów. W związku z tym chciałabym ...
Dzień dobry, kto nie może zostać członkiem KIO? Pozdrawiam
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Grupy VAT możliwe od 1 stycznia 2023 roku
Wynagrodzenia administratorów systemów IT w 2021 roku
O ile wzrosną ceny mieszkań?
Inne obawy w USA i Europie
GUS o średniej krajowej w IV 2022: wzrost o 14,1% r/r
Kredyty mieszkaniowe - bardzo zły kwiecień 2022
E-commerce w Czechach w rozkwicie. To szansa dla polskich firm