eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci

Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci

2016-05-20 11:13

Przeczytaj także: Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów


Wartość rynku reklamy kontekstowej: dwukrotny wzrost w ciągu 5 lat


Według badania AdEx 2015 FY wydatki w 2015 roku na reklamę online w Polsce wyniosły 3,173 mld zł. Z tego udział SEM: 34,2%. Zatem wartość rynku SEM osiągnęła 1,085 mld zł.

Z kolei z badania Netsprinta wynika, że na reklamę kontekstową w 2015 roku przeznaczono 25,4% budżetów SEM, a to oznacza, że rynek reklamy kontekstowej w 2015 roku był wart już 275,6 mln zł i urósł przez rok o 10,7%. Tym samym reklama kontekstowa stanowi 8,7% wartości rynku reklamy internetowej w Polsce.

fot. mat. prasowe

Wartość rynku reklamy

Wartość rynku reklamy sięgnęła w minionym roku 275,6 mln złotych.


Przez ostatnie 5 lat rynek reklamy kontekstowej podwoił swoją wartość: ze 135 mln w roku 2010 do 275,6 mln w 2015. Co więcej, 31,9% wydatków na reklamę kontekstową jest już w obszarze mobilnym.

fot. mat. prasowe

Wykorzystanie nowych produktów

Wśród nowych produktów największą popularnością cieszą się reklamy targetowane w oparciu o dane.


poprzednia  

1 2

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: