Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
2016-05-20 11:13
Przeczytaj także: Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów
Wartość rynku reklamy kontekstowej: dwukrotny wzrost w ciągu 5 lat
Według badania AdEx 2015 FY wydatki w 2015 roku na reklamę online w Polsce wyniosły 3,173 mld zł. Z tego udział SEM: 34,2%. Zatem wartość rynku SEM osiągnęła 1,085 mld zł.
Z kolei z badania Netsprinta wynika, że na reklamę kontekstową w 2015 roku przeznaczono 25,4% budżetów SEM, a to oznacza, że rynek reklamy kontekstowej w 2015 roku był wart już 275,6 mln zł i urósł przez rok o 10,7%. Tym samym reklama kontekstowa stanowi 8,7% wartości rynku reklamy internetowej w Polsce.
fot. mat. prasowe
Wartość rynku reklamy
Przez ostatnie 5 lat rynek reklamy kontekstowej podwoił swoją wartość: ze 135 mln w roku 2010 do 275,6 mln w 2015. Co więcej, 31,9% wydatków na reklamę kontekstową jest już w obszarze mobilnym.
fot. mat. prasowe
Wykorzystanie nowych produktów
1 2
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem
-
Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?
-
Content marketing: poznaj najnowsze trendy
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
-
Firma w Internecie to nie tylko strona www
-
E-marketing coraz popularniejszy
-
4 najbardziej popularne mity o SEO i content marketingu
-
Jak ostatnie 10 lat zmieniło SEO i content marketing?
-
Content marketing, SEO i influencer marketing 2022. Jakie trendy na 2023 rok?
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)