-
Etyczne AI buduje zaufanie i lojalność klienta
09:44 30.07.2019
... z badania „Why addressing ethical questions in AI will benefit organizations” niemal 9 na 10 ankietowanych menedżerów ma świadomość występowania sytuacji, w których sztuczna inteligencja owocowała problemami natury etycznej, a 77% kadry kierowniczej nie jest przekonana co do etyki oraz transparentności systemów AI w swoich organizacjach. Nie ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, etyka w biznesie, odpowiedzialność biznesu -
9 kroków do efektywnego uruchomienia chatbota
14:37 26.07.2019
Wprawdzie uruchomienie chatbota może zająć zaledwie kilka godzin i być operacją, na którą nie wydamy ani złotówki, to jednak warto zastanowić się, czy taki krok ma większy sens, a jego następstwa nie będą stanowić dla firmy istotnego obciążenia. Doświadczenie pokazuje, że oczekiwania względem prostych chatbotów bywają zdecydowanie zbyt wygórowane ...
Tematy: chatbot, voiceboty, nowe technologie, sztuczna inteligencja -
5 rzeczy, które sztuczna inteligencja może zmienić w bankach
13:51 26.07.2019
... to w dużej mierze jeszcze eksperymenty , to jednak już teraz poważnie analizowana jest możliwość jej zastosowania w kilku obszarach. 1. Sztuczna inteligencja pomoże w walce z oszustami Sztuczna inteligencja testowana jest w głównej mierze pod kątem możliwości identyfikacji klienta w czasie rzeczywistym i zapobiegania oszustwom, które mają miejsce ...
Tematy: nowe technologie, banki, sektor bankowy, bankowość -
Cyberprzestępcy manipulują sztuczną inteligencją
13:34 23.07.2019
... coraz trudniejsze, a może nawet niemożliwe – również ze względu na prawdopodobne rozwijanie technik zapobiegających szybkiemu wykrywaniu fałszywych treści. – Dominuje wizja, że sztuczna inteligencja obróci się przeciwko nam. Tymczasem jest odwrotnie i to człowiek staje się zagrożeniem dla systemów AI. Ataki typu Sybil są niezwykle ...
Tematy: cyberprzestępcy, hakerzy, sztuczna inteligencja, AI -
Czy sztuczna inteligencja stanie się emocjonalna?
00:51 20.07.2019
... , rozumieją je i świadomie nimi zarządzają, to wciąż tylko futurologia. Zwłaszcza, że według ekspertów, przynajmniej część naszych emocji jest uwarunkowana biologicznie. Sztuczna inteligencja kreowana na nasze podobieństwo niewątpliwie coraz częściej uzurpuje sobie prawo do zachowań dotychczas kojarzonych tylko z człowiekiem. Nie ma jednak wciąż ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, nowe technologie, postęp technologiczny -
Sztuczna inteligencja i biznes - związek (prawie) doskonały
12:17 03.07.2019
... wymiarze godzin już w okresie najbliższych 4 lat. Takie prognozy nie powinny jednak dziwić, biorąc pod uwagę fakt, że obecne technologie, w tym sztuczna inteligencja, mogą stać się remedium na rosnące koszty pracy czy nadmierną rotację pracowników. Starzejące się bowiem społeczeństwa w krajach wysoko uprzemysłowionych wzbudzają ...
Tematy: automatyzacja, nowe technologie, transformacja cyfrowa, sztuczna inteligencja -
Polska liderką gotowości na sztuczną inteligencję
10:23 26.06.2019
... IT dla biznesu. Oxford Insights przewiduje, że sztuczna inteligencja przyczyni się do wypracowania dla globalnej gospodarki dodatkowych 15 bilionów dolarów, o których moglibyśmy jedynie pomarzyć, gdyby nie inteligentne algorytmy. - Tak zaawansowana technologia, jak sztuczna inteligencja, we wszystkich modelach predykcyjnych ma przynieść korzyści ...
Tematy: sztuczna inteligencja, nowe technologie, AI -
Polacy a sztuczna inteligencja
10:04 25.06.2019
... bezpieczeństwa w zakresie ich wykorzystywania czy wyrugowania z rynku pracy ludzkich kompetencji. Wskazuje na to m.in. opracowany przez Consumers International raport "Sztuczna inteligencja: doświadczenia klienta dzięki nowym technologiom" (Artificial Intelligence: consumer experiences in new technology) z kwietnia bieżącego roku. To czas na ...
Tematy: nowe technologie, transformacja cyfrowa, sztuczna inteligencja -
5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej
11:45 14.06.2019
... się również koszty rozmów, nazbyt skomplikowane menu głosowe oraz wprowadzające w błąd informacje od konsultantów. Jak można temu zaradzić? Odpowiedzią jest sztuczna inteligencja. Jak wynika z badania, w kontaktach z infolinią usługodawcy najbardziej frustrującą kwestią jest czas oczekiwania na rozmowę. Tę odpowiedź wskazało niemal 6 na 10 ...
Tematy: infolinia, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, sztuczna inteligencja -
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
09:30 13.06.2019
Sztuczna inteligencja stała się teraźniejszością. Nie jest więc zaskoczeniem, że zarządy firm w coraz większym stopniu rozliczane są z wdrażania systemów bazujących na AI. ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, nowe technologie