eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › sieci detaliczne
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010

    13:33 29.11.2010

    ... locally” będą zmuszeni pomyśleć o zastosowaniu wariantu greckiego, czyli podjęcia decyzji o opuszczeniu polskiego rynku. KOMENTARZ Przedświąteczna huśtawka - czyli sieci w górę, sieci w dół Pod koniec roku większość sieci detalicznych w naszym Rankingu zachowuje się tak, jak kolarze przed wjazdem na ostatnią prostą przed metą. Wzmaga się ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Sieci handlowe wybierają Polskę

    Sieci handlowe wybierają Polskę

    13:16 24.11.2010

    ... rankingu, wielu detalistów planuje również rozwój na rynkach wschodzących. W pierwszej dwudziestce rankingu połowa krajów to rynki wschodzące. Ponad 41% wszystkich sieci handlowych planuje rozwój w co najmniej jednym kraju Europy Środkowo-Wschodniej, a plany 39% detalistów obejmują również Europę Południową. “W związku ze wzrostem zaufania ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne, sieci handlowe, inwestycje, handel detaliczny
  • Supermarket Stokrotka w Lublinie

    Supermarket Stokrotka w Lublinie

    00:10 16.11.2010

    ... w dużych galeriach handlowych. Stokrotka Sp. z o.o. powstała w 1994 roku w Lublinie, a obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Spółka jest właścicielem sieci 177 supermarketów Stokrotka oraz 8 delikatesów Delima. Stokrotka to spółka z całkowicie polskim kapitałem i tradycjami w polskim handlu detalicznym. Artur Kawa, prezes Emperia ... WIĘCEJ

    Tematy: nowe inwestycje, powierzchnia handlowa, nieruchomości handlowe, sieci detaliczne w Polsce
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2010

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2010

    13:57 02.11.2010

    ... , a nawet zmiana hasła, z którego wynikało wcześniej, że „Lidl jest tani”, a teraz okazuje się, że zakupy w sklepach tej sieci to „Mądry wybór”. Menedżerowie tej sieci wyraźnie muszą przyglądać się poczynaniom rynkowym swojego głównego konkurenta, jakim jest Biedronka, a wnioski przekuwają w przemyślane poczynania marketingowe. O szczególną ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Carrefour stawia na małe sklepy

    Carrefour stawia na małe sklepy

    12:22 24.09.2010

    ... sieci handlowych nie będą, jak dotąd, wielkomiejskie hipermarkety, ale mniejsze sklepy na osiedlach ... Martins, właściciela Biedronki. Zapowiada się więc ostra rywalizacja między dwiema potęgami. Elementem strategii powiązanym z rozbudową sieci jest rozwój marki własnej. W tej chwili Carrefour oferuje 5,5 tysiąca produktów ze swoim logo, czyli ... WIĘCEJ

    Tematy: Carrefour, małe sklepy, sklepy osiedlowe, Carrefour Express
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2010

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2010

    13:59 22.09.2010

    ... miejsce w rankingu zachowała sieć Kaufland (72,71 pkt.). Sklepy tej sieci stały się jednak ulubionym miejscem poszukiwaczy przeterminowanych produktów, których obfitość przypomina ... lokalizacja i długie godziny otwarcia. Imponować musi również dynamika rozwoju tej sieci – średnio w ciągu trzech dni pojawiają się dwie Żabki. W tym zagranicznym ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych w Polsce

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych w Polsce

    13:44 23.08.2010

    ... głównie z coraz większego uznania, jakie zyskują produkty marek własnych tej sieci oraz z aktywnych działań promocyjnych. Z pierwszej dziesiątki wypadła natomiast najwyżej notowana sieć ... ), Intermarche (70,49 pkt) (supermarkety) i Delikatesy Centrum (64,98 pkt.) wśród sieci małych, średnich i dużych sklepów spożywczych. Liderem w kategorii sklepów ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Sieci detaliczne w Polsce: Tesco liderem

    Sieci detaliczne w Polsce: Tesco liderem

    10:19 17.05.2010

    SBK Marketing opublikowało ranking firm handlowych prowadzących sieci detaliczne w Polsce. Dość niespodziewanie wygrało Tesco przed Biedronką i Carrefourem. W rankingu SBK Marketing dokonano oceny sieci detalicznych według 15 kryteriów marketingowych, z których każde zostało podzielone na pięć podkryteriów. Wszystkim nadano rangę ważności. Każda ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Sieć sklepów abc: 500 placówek w 2010r.

    Sieć sklepów abc: 500 placówek w 2010r.

    13:42 06.01.2010

    ... sieci franczyzowych w Polsce pod względem liczby sklepów. Według zapowiedzi przedstawicieli sieci abc, rok 2010 zapowiada się równie dynamicznie. Duży wpływ na rozwój sieci ... będzie dla rozwoju sieci równie dynamiczny. - Spodziewamy się wzrostu Sieci Sklepów abc o kolejne 500 placówek – stwierdza Chady. Receptą na sukces rozwoju sieci sklepów abc są ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy abc, sieci franczyzowe, sieci handlowe, sieci detaliczne
  • Detaliści inwestują w sieci franczyzowe

    Detaliści inwestują w sieci franczyzowe

    13:44 10.02.2009

    ... sieci detaliczne, Emperia, Eurocash i Bomi przyłączyły w 2008 r. do swoich spółek operatorskich ... też zapowiada umocnienie sieci Groszek we wszystkich województwach, a także plan pozyskania 100 nowych sklepów do swojej nowej sieci delikatesów franczyzowych Milea. Znaczące przyspieszenie rozwoju swoich sieci franczyzowych zapowiada też zarząd grupy ... WIĘCEJ

    Tematy: Emperia, Eurocash, Bomi, sieci detaliczne

poprzednia  

1 ... 3 4



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: