eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › prasa
  • Najczęściej cytowane media V 2007

    Najczęściej cytowane media V 2007

    00:12 03.07.2007

    Rzeczpospolita zwyciężyła w majowym rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowanym przez IMM. Druga lokata należy do Gazety Wyborczej, trzecia - do Dziennika. Wśród tygodników opinii prowadzi Wprost. Do góry pnie się Nasz Dziennik. RMF FM i TVN24 są niezmiennie najbardziej opiniotwórcze spośród stacji radiowych i telewizyjnych, a ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Reklama w prasie V 2007

    Reklama w prasie V 2007

    00:17 02.07.2007

    Dzienniki zarobiły w maju br. na reklamach 222,76 mln zł, czyli minimalnie więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w maju br. 86,4 mln zł. W porównaniu analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 3,86 proc. Druga pozycja przypadła ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Gazeta tradycyjna czy online?

    Gazeta tradycyjna czy online?

    00:54 25.06.2007

    Większość użytkowników internetu, którzy odwiedzają strony gazet codziennych czyta również ich papierowe wydania - wynika z badań Scarborough Research. 81 proc. respondentów, którzy czytają serwisy internetowe dzienników czytało także drukowaną wersję gazety w ciągu ostatnich 7 dni. Czytelnicy obu wydań: drukowanego i internetowego są przywiązani ... WIĘCEJ

    Tematy: gazety online, gazety, prasa, czasopisma
  • Internet przyszłością rynku informacyjnego

    Internet przyszłością rynku informacyjnego

    00:50 25.06.2007

    ... informację zdecydowanie wygrywa telewizja oraz internet to ważnym i cenionym źródłem nadal pozostaje prasa drukowana. 4 na 10 respondentów w USA przyznało, że każdego dnia czyta prasę codzienną. Najpoważniejsze ... kolei dla 54 proc. Brytyjczyków i Hiszpanów główną przyczyną nieczytania prasy codziennej jest to, że prasa jest tendencyjna lub ... WIĘCEJ

    Tematy: gazety, prasa, media, serwisy informacyjne
  • Najczęściej cytowane media IV 2007

    Najczęściej cytowane media IV 2007

    00:19 31.05.2007

    W kwietniowym rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowanym przez IMM, Dziennik utrzymuje pozycję lidera. Druga na podium jest Rzeczpospolita, a trzecia - Gazeta Wyborcza. Wśród tygodników opinii prowadzi Wprost. Do pierwszej piętnastki wróciły Polityka i Nasz Dziennik. RMF FM i TVN24 są niezmiennie najbardziej opiniotwórcze ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • ZKDP: Wyborcza zyskuje czytelników

    ZKDP: Wyborcza zyskuje czytelników

    01:23 12.05.2007

    Spośród największych dzienników ogólnopolskich tylko Gazeta Wyborcza zanotowała w marcu większą sprzedaż w porównaniu z ubiegłym rokiem. Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, liderem pozostaje Fakt, którego średnia sprzedaż w marcu 2007 toku kształtowała się na poziomie 543 934 egz. W porównaniu z marcem 2006 roku gazeta ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism
  • Najczęściej cytowane media III 2007

    Najczęściej cytowane media III 2007

    00:11 27.04.2007

    W marcowym rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowanym przez IMM, Dziennik wyprzedził dotychczasowych liderów - Rzeczpospolitą i Gazetę Wyborczą. Tym samym Dziennik drugi raz w historii rankingu IMM-u zajął pierwsze miejsce. Co ciekawe, w pierwszej piętnastce znalazły się aż trzy stacje radiowe - RMF FM, PR 1 i Radio ZET. Do ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Reklama w prasie I-III 2007

    Reklama w prasie I-III 2007

    13:20 24.04.2007

    Wszystkie dzienniki, monitorowane przez Expert Monitor, zarobiły na reklamach w pierwszym kwartale tego roku o blisko 18 mln zł więcej niż przed rokiem. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w pierwszym kwartale tego roku 223,26 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 8,91 proc. Druga ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Magazyny dla kobiet I 2007

    Magazyny dla kobiet I 2007

    12:48 11.04.2007

    Większość kobiecych magazynów luksusowych zanotowała w styczniu br. sprzedaż wyższą niż w analogicznym okresie roku 2006. Twój Styl z nakładem na poziomie 243,9 tys. egz. po raz kolejny został liderem zestawienia - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Miesięcznik pochwalić się może wzrostem o 11,74 proc. w porównaniu do roku ... WIĘCEJ

    Tematy: magazyny dla kobiet, Twój Styl, magazyny, Joy
  • Najczęściej cytowane media II 2007

    Najczęściej cytowane media II 2007

    01:10 29.03.2007

    W lutowym rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" opracowanym przez IMM, Dziennik wyprzedził Gazetę Wyborczą, zajmując tym samym drugie miejsce. Zwycięskiego miejsca na podium skutecznie broni Rzeczpospolita. W pierwszej piętnastce znalazły się dwie stacje telewizyjne - TVN24 i TVN oraz aż trzy stacje radiowe - RMF FM, PR1 i TOK FM. ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów

poprzednia  

1 ... 10 ... 21 22 23 ... 26

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: