eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › prasa
  • Najczęściej cytowane media 2006

    Najczęściej cytowane media 2006

    01:55 22.03.2007

    W rocznym zestawieniu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce w 2006 r.", przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów, zwyciężyła Gazeta Wyborcza z wynikiem 15096 cytowań. Wśród stacji telewizyjnych liderem jest TVN, wśród radiowych - Radio ZET. Najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii w 2006 roku jest Wprost. Analizę IMM-u przeprowadzono ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Najczęściej cytowane media I 2007

    Najczęściej cytowane media I 2007

    00:04 03.03.2007

    Chociaż w styczniu w rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" zwyciężyła Rzeczpospolita, to jednak największym zaskoczenim jest czwarta pozycja tygodnika Wprost, który wyprzedził Życie Warszawy. W pierwszej piętnastce znalazły się jedna stacja telewizyjna - TVN24 oraz dwie radiowe - RMF FM i PR1. Głównym tematem szczegółowym cytowań ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Twoja doba ma 43 godziny

    Twoja doba ma 43 godziny

    00:03 05.02.2007

    Wstajesz rano. Słuchasz radia. Jednocześnie włączasz telewizor, logujesz się do sieci - odbierasz e-maile. Dzwonisz i piszesz do znajomego Rozmawiacie przez internet. Nadmiar? Przyzwyczaj się. Tak będzie wyglądał twój normalny dzień w 2007 roku - prognozuje eMarketer. W minionym roku 100 milionów amerykańskich internautów oglądało telewizję ... WIĘCEJ

    Tematy: media, badania internautów, monitoring mediów, prasa
  • Najczęściej cytowane media XII 2006

    Najczęściej cytowane media XII 2006

    01:05 31.01.2007

    W grudniu na szczyt rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" po dwóch miesiącach nieobecności wróciła Gazeta Wyborcza. W pierwszej piętnastce najchętniej cytowanych mediów znalazły się aż dwie stacje telewizyjne - TVN i TVN 24 oraz trzy stacje radiowe - Radio ZET, RMF FM i PR1. Bez niespodzianek wśród tygodników opinii - prym wiedzie ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Prasowy sukces Google?

    Prasowy sukces Google?

    00:04 02.01.2007

    Efekty pomysłu Google na sprzedaż miejsca reklamowego w prasie codziennej znacznie przekroczyły oczekiwania koncernu. System, który firma testuje od listopada, umożliwia reklamodawcom zamawianie reklam w dziennikach prasowych. Wyniki wstępnych prób, w których udział wzięło stu reklamodawców oraz 66 dzienników, trzykrotnie przewyższyły zakładaną ... WIĘCEJ

    Tematy: Google, reklama w prasie, prasa, rynek reklamy
  • Najczęściej cytowane media XI 2006

    Najczęściej cytowane media XI 2006

    00:02 23.12.2006

    W listopadzie na szczycie rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", po raz pierwszy w historii zestawienia, znalazł się Dziennik. Zaskakuje też zwycięstwo wśród stacji radiowych TOK FM oraz brak pozostałych liderów, TVN24 i Onet.pl, w pierwszej piętnastce najchętniej cytowanych mediów. Najgłośniejszą listopadową aferą okazała się sprawa ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Dzienniki opiniotwórcze zyskują czytelników

    Dzienniki opiniotwórcze zyskują czytelników

    11:53 05.12.2006

    W porównaniu do października ubiegłego roku lepsze wyniki średniego czytelnictwa uzyskały dzienniki opiniotwórcze, takie jak Rzeczpospolita - odnotowując 2,7 proc. czytelników (wzrost o 0,8 punktów proc.) czy Gazeta Wyborcza ze wzrostem o 0,6 punktów procentowych (7,4 proc. osób). Według danych opublikowanych przez Polskie Badania Czytelnictwa w ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism
  • Najczęściej cytowane media X 2006

    Najczęściej cytowane media X 2006

    00:37 29.11.2006

    Rzeczpospolita powraca na szczyt rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", Gazeta Wyborcza i Dziennik ostro rywalizują o kolejne miejsca na podium. To wyniki październikowej analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Niespodzianką są wysokie lokaty Gazety Polskiej i Naszego Dziennika, cytowanych w kontekście współpracy M. Suboticia i K. ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Reklama prasowa przez Google

    Reklama prasowa przez Google

    00:49 08.11.2006

    Google zamierza w tym tygodniu wprowadzić usługę umożliwiającą zakup miejsca reklamowego w ponad pięćdziesięciu dziennikach. Ruch ten wpisuje się w ostatnie wysiłki koncernu, zmierzające do pośredniczenia w sprzedaży reklam również w mediach offline. Przez trzy miesiące testowe usługa Google dostępna będzie dla ponad stu reklamodawców, którzy będą ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, Google, reklama w prasie, prasa
  • Reklama w prasie I-IX 2006

    Reklama w prasie I-IX 2006

    00:16 06.11.2006

    Podobnie jak w roku ubiegłym, tak i w tym - po trzech kwartałach największe wpływy z reklam wśród tygodników, osiągnęły tygodniki opinii - wynika z najnowszych danych firmy Expert Monitor. Najwyższe wpływy - 81,6 mln zł odnotował Wprost. Zaraz za nim znalazła się Polityka (78,4 mln i wzrost o 8,85 proc.) i Newsweek Polska z przychodami na poziomie ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę

poprzednia  

1 ... 10 ... 22 23 24 ... 26

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: