eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › oglądalność programów telewizyjnych
  • Telewizja w pierwszym półroczu 2007

    Telewizja w pierwszym półroczu 2007

    00:36 05.07.2007

    ... 2006. Ponad 1 pkt. proc. wzrostu udało się uzyskać TVN24, którą pomiędzy styczniem a czerwcem 2007 wybierało 2,72% widzów. Wśród najchętniej oglądanych programów znalazły się seriale i transmisje wydarzeń sportowych oraz dwa serwisy informacyjne. Niezmiennie liderem programowym spośród polskich telewizji pozostaje TVP, którego propozycje ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja
  • Najpopularniejsze stacje telewizyjne IV 2007

    Najpopularniejsze stacje telewizyjne IV 2007

    01:27 08.05.2007

    W kwietniu udział TVP w rynku (w grupie 4+) wyniósł 22,97 proc., co oznacza spadek w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego o ponad 0,8 pkt proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Niespodzianką jest wspólne drugie miejsce TVP2 i TVN. Obie stacje miały 17,66 proc. udziałów w rynku. Obie też odnotowały spadek w porównaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych
  • Programy informacyjne w TV IV 2007

    Programy informacyjne w TV IV 2007

    00:19 05.05.2007

    ... roku, niemal wszystkie programy informacyjne odnotowały niższą oglądalność. Tylko "Fakty" przyciągnęły większą widownię niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Program TVN oglądało w kwietniu 3,77 mln widzów, ... przez 1,73 mln osób (13,33 proc.), czyli o 0,5 mln mniej widzów niż w kwietniu zeszłego roku. Dane dotyczą programów wyemitowanych ... WIĘCEJ

    Tematy: programy informacyjne, oglądalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne
  • Telewizja w pierwszym kwartale 2007

    Telewizja w pierwszym kwartale 2007

    00:04 09.04.2007

    ... przyciągnął przed telewizory średnio niemal 10,0 mln widzów (28,1%). Wśród 10 najchętniej wybieranych programów znalazły się także transmisje skoków naraciarskich oraz transmisja wręczenia Telekamer (7,3 mln widzów). Liderem programów informacyjnych pozostają „Wiadomości“ w TVP1 (średnio 5,3 mln widzów, czyli o 6,1% mniej, niż w roku ubiegłym ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja
  • Programy informacyjne w TV III 2007

    Programy informacyjne w TV III 2007

    00:44 05.04.2007

    ... w marcu miał większą oglądalność niż rok temu. Podobnie jak w poprzednich miesiącach. Jak pokazują dane AGB Nielsen Media Research, ... się na poziomie 2 mln widzów, a wydanie wieczorne oglądało średnio 1,93 mln widzów. W czasie nadawania programów udział w rynku kształtował się na poziomie odpowiednio: 14,59 proc. i 15,3 proc. Rok wcześniej ... WIĘCEJ

    Tematy: programy informacyjne, oglądalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne
  • Polacy i telewizja w 2006 roku

    Polacy i telewizja w 2006 roku

    03:04 16.01.2007

    ... także w innych krajach. Telewizja Polska dominuje także w przypadku programów rozrywkowych – „Szansa na sukces” lub „Jaka to melodia?” przyciągają odpowiednio 4 mln oraz 3,2 mln widzów. Sporą popularnością cieszył się także „Taniec z gwiadami” w TVN – średnia oglądalność tego programu w 2006 roku wyniosła 3,7 mln widzów. Aż 27 ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, program telewizyjny, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych
  • Programy informacyjne w TV X 2006

    Programy informacyjne w TV X 2006

    01:29 17.11.2006

    Najwyższą oglądalnością wśród programów informacyjnych nadal cieszą się "Wiadomości". O godz. 19.30 TVP1 wybiera 64 proc. Polaków - wynika z badania TNS OBOP. Program ten to ... WIĘCEJ

    Tematy: programy informacyjne, oglądalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne
  • Najpopularniejsze stacje telewizyjne X 2006

    Najpopularniejsze stacje telewizyjne X 2006

    01:19 07.11.2006

    Tylko TVN, biorąc pod uwagę największych graczy, zwiększył w październiku swój udział w rynku w porównaniu z tym samym okresem 2005 r. Liderem zestawienia pozostaje TVP1 - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research. TVP1 miała w październiku br. 23,13 proc. udziałów w rynku. Oznacza to spadek o 0,91 proc. w stosunku do analogicznego ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych
  • Programy informacyjne w TV IX 2006

    Programy informacyjne w TV IX 2006

    11:44 04.10.2006

    ... Fakty" TVN we wrześniu, jako jedyny program informacyjny, zwiększyły oglądalność w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Nadal najpopularniejsze są "Wiadomości" - wynika z najnowszych danych udostępnionych przez AGB Nielsen Media Research. "Wiadomości" ... WIĘCEJ

    Tematy: programy informacyjne, oglądalność programów telewizyjnych, programy telewizyjne, preferencje telewizyjne

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: