eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › media
  • Prasa, radio, Internet: media komplementarne?

    Prasa, radio, Internet: media komplementarne?

    12:28 14.05.2010

    ... rosnące korzystanie z internetu wpływa na konsumpcję innych mediów, a jeśli tak, to jakich. Przede wszystkim współużytkowanie mediów zależy od tego, o jakie media pytamy i jakie grupy bierzemy pod uwagę. Wbrew oczekiwaniom z badania Ipsos wynika, że częstsze korzystanie z internetu nie powoduje mniejszej częstotliwości słuchania ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa i radio, Internet, media, media tradycyjne
  • Branża PR w mediach IV 2010

    Branża PR w mediach IV 2010

    10:31 13.05.2010

    ... . mniej niż w marcu 2010 roku - wynika z raportu PRoto. W opisywanym miesiącu, najczęściej poruszanym tematem był PR polityczny, o którym pisano 79 razy. Media rzadziej niż zwykle zajmowały się także tematem PR-u Polski (27) i lobbingu (9). Więcej uwagi poświęcono zagadnieniom związanym z relacjami inwestorskimi (24), a o samej ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Najczęściej cytowane media III 2010

    Najczęściej cytowane media III 2010

    11:07 28.04.2010

    ... Politykę (cytowaną 97 razy), zajmuje Tygodnik Podhalański, na który w marcu br. media powoływały się aż 134 razy! Wśród najczęściej cytowanych miesięczników miejsce 1 ... w marcu br., która zajmuje 5 miejsce w rankingu najchętniej poruszanych tematów marca br. Media najchętniej poruszały zagadnienia ekonomii, rynku i finansów (1015 razy) oraz polityki ( ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Branża PR w mediach III 2010

    Branża PR w mediach III 2010

    11:41 22.04.2010

    ... nacechowanych negatywnie, a 5 - pozytywnie. Najwięcej materiałów negatywnych pochodziło z tygodników (9). W opisywanym miesiącu, najczęściej poruszanym tematem był PR polityczny, o którym pisano 136 razy. Media chętnie zajmowały się także tematem PR-u Polski (61) i lobbingu (32). Natomiast temat samej branży PR poruszano 23 razy. W marcu 198 ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Najczęściej cytowane media II 2010

    Najczęściej cytowane media II 2010

    10:56 31.03.2010

    ... razy. Na pozycji drugiej, aczkolwiek ze zdecydowanie słabszym wynikiem, znajduje się kolejna stacja koncernu ITI – TVN z liczbą 144 cytatów. W lutym media koncentrowały się głównie na tematach związanych z: doniesieniami o aferze hazardowej, wywiadem Mirosława Drzewieckiego w USA oraz najbliższymi wyborami prezydenckimi i kwestią szukania „haków ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Branża PR w mediach II 2010

    Branża PR w mediach II 2010

    00:36 12.03.2010

    ... poruszanym tematem był PR polityczny, o którym pisano 92 razy. Większość z nich (88) była nacechowana neutralnie, a 89 materiałów pochodziło z mediów ogólnoinformacyjnych. Media chętnie zajmowały się także tematem PR-u Polski (36) i lobbingu (25). Rzadko natomiast poruszano temat samej branży PR, bo tylko 6 razy ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Najczęściej cytowane media I 2010

    Najczęściej cytowane media I 2010

    10:10 08.03.2010

    ... podobnie jak w poprzednich miesiącach na łamach tej gazety ukazało się dużo rankingów i sondaży w tym bardzo głośny i szeroko komentowany przez inne media "Ranking szkół ponadgimnazjalnych". W dalszej kolejności zainteresowanie innych mediów wzbudziły artykuły z zakresu ekonomii, rynku i finansów między innymi o planowanych zwolnieniach w Grupie ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Najczęściej cytowane media 2009

    Najczęściej cytowane media 2009

    13:24 25.02.2010

    ... mediów została, podobnie jak w latach 2007 i 2008, Rzeczpospolita, cytowana przez inne media 16 221 razy. Na drugim miejscu uplasował się Dziennik Gazeta Prawna ... zajął 10 miejsce (awans o 2 miejsca w stosunku do roku 2008). W 2009 roku media najbardziej zainteresowane były: polityką polską, ekonomią, rynkiem, finansami oraz rankingami i sondażami ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Private banking: co piszą media?

    Private banking: co piszą media?

    12:49 23.02.2010

    ... jest niezaprzeczalna, należy jednak spodziewać się, że dopiero w 2010 roku nastąpi na tym polu prawdziwa walka. Zarówno polska bankowość, jak i media stoją dopiero u progu rozwoju tego rodzaju usług - podsumowuje PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. WIĘCEJ

    Tematy: bankowość prywatna, private banking, monitoring mediów, prasa
  • Branża PR w mediach I 2010

    Branża PR w mediach I 2010

    13:06 11.02.2010

    ... znalazł się PR polityczny – zagadnieniu temu poświęcono 125 publikacji. Większość z nich (116) była nacechowana neutralnie, a 120 materiałów pochodziło z mediów ogólnoinformacyjnych. Media chętnie zajmowały się także tematem PR-u Polski i porad PR. Rzadko natomiast poruszano temat samej branży PR, bo tylko 16 razy ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto

poprzednia  

1 ... 40 ... 44 45 46 ... 60 ... 63

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: