-
Top Marki w mediach
13:38 01.10.2012
... zasięgu, jak i wartości ekwiwalentu reklamowego, w rezultacie zaś wyraźnie wyprzedzając ich w ogólnej punktacji. Pierwsze lokaty, w porównaniu z czwartą edycją badania, zachowały również marki: Tesco (sieci handlowe), RMF (radio), Plus (telekomunikacja), iPhone (telefony GSM) oraz PZU (ubezpieczenia). Wśród producentów IT na prowadzenie wysunął się ...
Tematy: marki, marka, najbardziej znane marki, monitoring mediów -
Najpopularniejsze marki w polskich centrach handlowych
11:06 01.10.2012
... handlowych. Poza tym liczną grupę stanowią przedstawiciele operatorów komórkowych (występują w ok. 65% - 80% analizowanych centrów), a na kolejnych miejscach uplasowały się marki takie jak CCC, Triumph oraz Apart.
Tematy: centra handlowe, marki, najpopularniejsze marki, powierzchnie handlowe -
Strategie marketingowe: zawężanie marki
13:53 18.09.2012
... swoje portfolio bardzo ograniczył i przeprowadził zawężanie marki Ford - sprzedając lub zamykając mniejsze marki. Mniej marek poprawiło wyniki finansowe koncernu. ... rynku farmaceutyków. Zawężanie marki połączone często jest z zawężaniem portfolio ofert. Zawężanie marki odpowiedzią na kryzys Strategia koncentracji i zawężanie marki jest odpowiedzią na ...
Tematy: marki, marka, strategia marki, zarządzanie marką -
Które marki najbardziej skorzystały na Euro 2012?
12:39 30.07.2012
... : Hyundai, Kia, Sharp i McDonald's - wynika z badania "Monitoring reklam na EURO 2012", prowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). Nie wszystkie marki jednakowo skorzystały z szansy, jaką stwarzały piłkarskie mistrzostwa Europy. Wśród znaków towarowych, które sponsorowały turniej lub nawiązywały do niego w komunikacji można ...
Tematy: Euro 2012, marki, marki samochodowe, marki odzieżowe -
Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes
13:46 06.07.2012
... warta więcej niż sponsoring – piwo Tyskie, pokonało pod względem medialności i buzzu w mediach społecznościowych markę Warka, sponsora narodowej reprezentacji Polski. Obie marki poniosły zbliżone nakłady na reklamę, ale Tyskie stworzyło nieszablonową kampanię „Piąty stadion” i sponsorowało popularny mini-serial telewizyjny o tej samej nazwie, który ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, Euro 2012 -
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2012
13:07 21.06.2012
... drugie miejsce, notując wzrost o 15%, natomiast Facebook imponująco wspiął się w górę (wzrost o 74%) i ostatecznie wylądował na miejscu 5 (wartość marki 33,2 mld USD). Marki technologiczne zdominowały tegoroczny ranking BrandZ Top 100, zajmując cztery miejsca w pierwszej dziesiątce. Google i Microsoft zajmują odpowiednio miejsce 3. i 5. Sukces tego ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki świata 2012 - motoryzacja
13:18 12.06.2012
... Millward Brown Optimor. Gracz z Monachium osiągnął wzrost wartości swojej marki o 10% mimo spadków w całym sektorze motoryzacyjnym i ponownie wszedł na miejsce nr 1, spychając z ... aut spod znaku Chevy, Buick i Cadillac. Rząd chiński planuje jednak wyłączyć marki importowane z listy pojazdów zatwierdzonych do użytku organów państwa, co może ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki świata 2012 - telekomunikacja
13:42 05.06.2012
... Optimor. W tegorocznym rankingu ten amerykański gigant telekomunikacyjny stracił 1%, osiągając wartość marki wynoszącą 68,9 mld USD. Mimo tego spadku marka AT&T poradziła sobie lepiej niż ... Samsung, zajmujący miejsce nr 55 w rankingu BrandZ Top 100. Wartość tej marki wzrosła w ostatnim roku o 16% i przekracza obecnie 14,1 mld USD, częściowo dzięki ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Najcenniejsze marki świata 2012 - handel detaliczny
12:20 04.06.2012
... sieci detalicznych i mimo spadku wartości o 8% zepchnął z pierwszego miejsca sieć Amazon. Wartość marki Walmart wynosi obecnie 34,4 mld USD, natomiast Amazon stracił 9% wartości ... w połączeniu z pomiarem siły marek w badaniach konsumenckich. „Do wzrostu wartości marki Walmart przyczyniła się jej międzynarodowa ekspansja, w tym także na rynki Afryki, ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki -
Sponsorzy Euro 2012 nie odrobili lekcji z marketingu
11:14 30.05.2012
... piłkę”, „Do hymnu”, „5 stadion”, czy „Fala flag” zna każdy kibic, a najbardziej zażartą rywalizację o duszę i portfele konsumentów toczą pomiędzy sobą dwie marki branży piwnej… niezaangażowane sponsorsko w mistrzostwa. Akcje podmiotów czerpiących korzyści „przy okazji” wielkich sportowych imprez nie opierają się wcale na dużych ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, Euro 2012