eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › liderzy opinii
  • Jak i kogo angażują celebryci?

    Jak i kogo angażują celebryci?

    ... Skowyrski, Anna Lewandowska i Gimper. Społeczności skupione wokół liderów opinii jednej opcji politycznej raczej nie są aktywne na fanpage osób z drugiego obozu (to naturalne dla dyskusji politycznych w internecie). Zwraca uwagę, że dla prawicy centralni liderzy opinii i celebryci to kulturyści i trenerzy sportowi, a dla lewicy – dziennikarze ... WIĘCEJ

    Tematy: celebryci, facebook, liderzy opinii, influencerzy
  • Liderzy opinii a preferencje zakupowe

    Liderzy opinii a preferencje zakupowe

    ... są konsumenci określani jako liderzy opinii. Liderzy opinii (w publikacjach anglojęzycznych „influentials”) to konsumenci, którzy mają zdecydowanie najsilniejszy wpływ na opinie pozostałych ludzi i kształtują ich preferencje zakupowe. Według dr. Paula Mardsena z London School of Economics zaledwie 10 proc. liderów opinii kształtuje zdanie i wybory ... WIĘCEJ

    Tematy: liderzy opinii, preferencje zakupowe, decyzje zakupowe, promocja marki


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.