eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › promocja produktu
  • Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?

    Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?

    15:51 09.03.2019

    ... czy usługa. Kluczem skutecznego artykułu sponsorowanego nie jest zachwalanie swojego produktu lecz wzbudzenie w użytkowniku poczucia, że nasz produkt jest mu potrzebny ... wielkość i popularność serwisu, możliwość dotarcia do określonej grupy odbiorców, dodatkowa promocja artykułu, miejsce umieszczenia go w serwisie, okres utrzymania artykułu. Jeśli ... WIĘCEJ

    Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy
  • Co daje myślenie projektowe?

    Co daje myślenie projektowe?

    00:30 26.02.2014

    ... usług zakłada eksperckie projektowanie docelowych rozwiązań. Niezależnie, czy efektem końcowym ma być nowa usługa bankowa czy logistyczna, specjalista kreuje koncept produktu na podstawie analizy danych historycznych oraz własnych koncepcji. Taki produkt jest później przedmiotem badań rynkowych, a gdzieś na końcu podejmowana jest ... WIĘCEJ

    Tematy: myślenie projektowe, design, projekt, design thinking
  • Polacy a lokowanie produktu

    Polacy a lokowanie produktu

    13:52 06.12.2011

    ... o wytłumaczenie go własnymi słowami. Najczęściej pojawiała się odpowiedź, iż jest to reklama produktu, ukryta reklama oraz forma promocji (79% odpowiedzi). Większość ankietowanych rozumiało, że jest to związane z eksponowaniem konkretnego produktu (marki), czyli będzie na przykład widoczne logo producenta. Jednakże pojawiły się również ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama telewizyjna, product placement, lokowanie produktu
  • Product placement a idea placement

    Product placement a idea placement

    10:11 06.09.2011

    ... co ciekawe, po tą broń często sięgającą przedstawiciele państwa. W odróżnienia od lokowania produktu (z ang. product placement – pokazanie danej usługi, marki lub ich znaku ... społeczeństwa. Ostatnio w polskim porządku prawnym pojawiła się regulacja dotycząca lokowania produktu czy tematu, jednak idea placement nie jest objęte jej zakresem. ... WIĘCEJ

    Tematy: idea placement, product placement, reklama w telewizji, reklama telewizyjna
  • Liderzy opinii a preferencje zakupowe

    Liderzy opinii a preferencje zakupowe

    00:20 19.12.2010

    ... rekomendacji. Drugim jest kampania „In the name of research”, która polega na zaproszeniu liderów opinii do rzeczywistego lub wirtualnego badania produktu lub elementów jego marketingowego otoczenia. Ten mechanizm szczególnie podkreśla wagę wypowiedzi/oceny lidera opinii, dając mu silne poczucie wyróżnienia i bardzo poważnego ... WIĘCEJ

    Tematy: liderzy opinii, preferencje zakupowe, decyzje zakupowe, promocja marki
  • Dobry model biznesowy receptą na sukces

    Dobry model biznesowy receptą na sukces

    12:41 12.11.2010

    ... z przeciętnym modelem biznesowym. Dobry pomysł, przełomowa technologia czy koncepcja nowego produktu to za mało, by odnieść sukces. Przykład wręcz legendarny to polski niebieski ... produkty naszej firmy; w jaki sposób można by ułatwić klientom dostęp do produktu; które z dzisiejszych zasobów czy kompetencji firmy można przekuć na nowe produkty i ... WIĘCEJ

    Tematy: model biznesowy, strategie biznesowe, zarządzanie produktem, promocja produktu
  • Oświetlenie sklepowe a wyniki sprzedaży

    Oświetlenie sklepowe a wyniki sprzedaży

    11:52 11.10.2010

    ... by padał tylko na regały. W ten sposób uzyskuje się prawidłowe oświetlenie produktu. Jeśli właściciel sklepu chce wyróżnić jakieś miejsce, np. w którym wystawia produkty oferowane w promocji, powinien zastosować oświetlenie punktowe. - Obok silnie zaakcentowanego światłem produktu nie można przejść, nie zwracając na niego uwagi. To byłoby ... WIĘCEJ

    Tematy: prezentacja towarów, oświetlenie sklepowe, promocja produktu, merchandising
  • Crossmarketing daje większe możliwości

    Crossmarketing daje większe możliwości

    13:49 16.09.2010

    ... - Oferty uczestników takiej promocji muszą równoważyć oczekiwania stron, tak aby promocja jednej marki nie odbywała się kosztem drugiej. Ważne jest również, aby " ... będącego też głównym sponsorem kampanii. On natomiast przez udział innego produktu może podkreślić nieistniejące dotąd w świadomości konsumentów cechy marki np. innowacyjność. Dla ... WIĘCEJ

    Tematy: crossmarketing, działania marketingowe, kampanie marketingowe, promocja produktu
  • Promocja produktu nie tylko w Internecie

    Promocja produktu nie tylko w Internecie

    13:11 20.07.2010

    ... internetu użytkownicy, nawet nie tylko naszej marki, ale też naszego konkretnego produktu. Banałem jest stwierdzenie, że starsi ludzie zdecydowanie mniej korzystają z sieci, a jeżeli ... mi to smakuje) i znacząco nie doceniają wpływu innej (reklama czy promocja). Po to, żeby przezwyciężyć ten brak autorefleksyjności, w celu badania decyzji zakupowych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, badania internetu, marketing internetowy, promocja produktu
  • Marki odzieżowe i ich strategie

    Marki odzieżowe i ich strategie

    12:52 15.06.2010

    ... bowiem podejścia „less is more”. Strategia ta zasadza się na założeniu, że poprzez silny fokus uwagi konsumentów na jakości korzystania z produktu, ułatwiony dzięki maksymalnie uproszczonemu packagingowi i wystrojowi salonu, można wyrobić u konsumentów wsparty racjonalnymi benefitami nawyk wybierania określonej jakości. Tę wyrażoną w słowach ... WIĘCEJ

    Tematy: moda, marki odzieżowe, strategia marketingowa, rebranding

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: