eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyWalka o customer experience musi trwać › Najważniejsze dla handlu detalicznego i dóbr konsumenckich kanały kontaktu z klientem

Walka o customer experience musi trwać

2018-07-09 12:38

Dziś, aby zaskarbić sobie lojalność klientów, handel detaliczny oraz sektor dóbr konsumpcyjnych muszą dążyć do „hiperpersonalizacji” oraz ujednoliconej obsługi we wszystkich możliwych kanałach. Obowiązujące RODO nie przeszkadza konsumentom w powierzaniu firmom swoich danych, ale w zamian oczekują oni dopasowanych ofert i ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Najważniejsze dla handlu detalicznego i dóbr konsumenckich kanały kontaktu z klientem Presja na zaspokojenie potrzeb klientów korzystających z wielu kanałów sprzedaży będzie rosła.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: