eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacjeSkuteczny e-mail marketing. 3 największe wyzwania › Wyzwania e-mail marketera. Najtrudniejsze i najbardziej efektywne

Skuteczny e-mail marketing. 3 największe wyzwania

2017-06-23 00:25

Według badania przeprowadzonego przez Ascend2 i Research Partners, 45% marketerów ocenia e-mail marketing jako najbardziej skuteczny sposób pozyskiwania nowych klientów, a dla 28% z nich stanowi on trudność. Jak sprawić, by e-mail marketing przy możliwie najmniejszym wysiłku przyczynił się do wzrostu wskaźników? Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wyzwania e-mail marketera. Najtrudniejsze i najbardziej efektywne 45% marketerów ocenia e-mail marketing jako najbardziej skuteczny sposób pozyskiwania nowych klientów.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: