eGospodarka.pl

eGospodarka.plWiadomościTelekomunikacja › Błękitna Linia TPSA

Błękitna Linia TPSA

2003-09-24 01:31

2 miliony Klientów Telekomunikacji Polskiej z województw dolnośląskiego, lubuskiego i wielkopolskiego, od 22 września może załatwić większość spraw związanych z korzystaniem z usług TP przez telefon - za pośrednictwem bezpłatnej Błękitnej Linii TP.
Doradcy będą dostępni pod numerem 9393 przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. To początek wdrażania Błękitnej Linii TP w całym kraju. Od listopada będą z niej korzystać wszyscy Klienci Firmy.

Błękitna Linia TP to jeden z elementów wdrażanego przez Telekomunikację Polską w całym kraju systemu zarządzania relacji z Klientami (CRM) i jest jednym z największych tego typu przedsięwzięć w Europie. Obejmie blisko 11 milionów Klientów TP. Jego uruchomienie poprzedziła głęboka reorganizacja struktur Firmy.

Błękitna Linia TP to odejście od obsługi w placówkach TP na rzecz wygodniejszego i szybszego kontaktu telefonicznego. Głównym celem wprowadzenia CRM jest podniesienie standardu obsługi Klientów i ułatwienie im kontaktu z Firmą.

Dzwoniąc na Błękitną Linię TP klient może:
  • sprawdzić wysokość rachunku,
  • uzyskać informacje na temat produktów i usług TP,
  • dowiedzieć się o aktualnych promocjach,
  • zamówić usługi, które nie wymagają odrębnej pisemnej umowy,
  • zgłosić awarię telefonu, a przy okazji wyjaśnić jakie są jej przyczyny,
  • złożyć reklamację.

Pozostałe sprawy, w tym takie, które wymagają osobistego podpisania dokumentów, można załatwić w Telepunktach. Oferują one usługi i produkty Grupy TP w dziedzinie telefonii stacjonarnej, komórkowej oraz Internetu. Są zlokalizowane w miejscach, które odwiedza dużo osób – np. w centrach handlowych, przy głównych ulicach miast.

Wdrażanie CRM w Telekomunikacji Polskiej rozpoczęło się od pilotażu w Poznaniu w październiku ubiegłego roku. System obejmował swoim zasięgiem ok. 460 tysięcy Klientów indywidualnych i 5,5 tysiąca Klientów biznesowych. W ciągu niespełna roku obsłużył ok. 650 tysięcy połączeń. Reklamacje na załatwianie spraw przez Błękitną Linię TP stanowiły ok. 1 proc. wszystkich połączeń, o wiele mniej niż w telekomach w Europie Zachodniej. Tam wskaźnik ten wahał się w granicach 2 – 2,5 proc.

Docelowo, obsługą Klientów dzwoniących na Błękitną Linię TP zajmować się będzie 1600 doradców pracujących w 31 nowoczesnych Centrach Obsługi Klienta. Do końca października 2003 roku w całym kraju zostanie uruchomionych 26 centrów do obsługi rynku masowego i 5 do obsługi rynku biznesowego.

Więcej na ten temat: tp
Nowy smartphone

REKLAMA

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Najnowsze w serwisie

Kodeksy

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Na skróty

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.