Turystyka polskich internautów
2007-07-07 01:16
Wspomagana znajomość biur podróży – kwiecień 2007 (dane w %). © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Internauci planują zimowy urlop
Raport ”Turystyka internautów” zawiera informacje o oczekiwaniach i zwyczajach wyjazdowych polskich użytkowników Internetu.Według badania Megapanel PBI/Gemius, w marcowym drzewku tematycznym witryny zgrupowane w węźle „Turystyka” odwiedziło ponad 5,9 mln użytkowników (real users). Każdy z nich spędził na analizowanych serwisach średnio 14 min. i 4 sek., dokonując 17,12 odsłon. Prawie co drugi internauta (42,74 proc.) korzystał z treści serwisów turystycznych.
Biorąc pod uwagę znajomość biur podróży – jak pokazują badania Gemius - palmę pierwszeństwa dzierżą firmy działające na polskim rynku turystycznym od lat. W kwietniu 2007 r. silnym liderem był Orbis. Drugie miejsce zajęła Triada, a trzecie Itaka. W pierwszej piątce znalazły się także Scan Holiday i Gromada.
fot. mat. prasowe
Wspomagana znajomość biur podróży – kwiecień 2007 (dane w %).
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Branża turystyczna z nadzieją czeka na wakacje
-
KRD: biura podróży na minusie
-
BIG InfoMonitor: zaległości rosną, czy polska turystyka doczeka lata?
-
BIG InfoMonitor: biura podróży idą z torbami, długi wzrosły 2 razy
-
Polska turystyka ma szansę przetrwać. Jak?
-
Czy Neckermann pociągnie za sobą inne biura podróży?
-
Biura podróży: długi nie rosną, dłużników przybywa
-
Czy branża turystyczna nas zawiedzie?
-
Branża turystyczna: upadłości już nie przerażają