eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematysieci handlowe

sieci handlowe - wiadomości i porady tematyczne

  • Top Marka w mediach 2015 – sieci handlowe

    Top Marka w mediach 2015 – sieci handlowe

    11:41 16.10.2015

    ... 60 punktów), Carrefour, Lidl i Społem. Jednak to Carrefour otrzymał największą notę za wydźwięk materiałów – 29 proc. z nich miało pozytywne nacechowanie. O sieci handlowej pisano głównie w nawiązaniu do otwarć nowych placówek oraz modernizacji już istniejących. Z kolei liderowi raportu dziennikarze dużo miejsca poświęcili w kontekście ...

    Tematy: sieci handlowe, sieci handlowe w mediach, monitoring mediów, Biedronka
  • Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.

    Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.

    13:14 13.08.2015

    ... sieci handlowych w podziale na medium, telewizja była największym reklamobiorcą – wynika z danych IMM. Na reklamę w stacjach telewizyjnych sieci handlowe ...

    Tematy: IMM, monitoring mediów, wydatki na reklamę, Biedronka
  • Współpraca z sieciami handlowymi - wybrane problemy

    Współpraca z sieciami handlowymi - wybrane problemy

    10:47 09.07.2015

    ... zwrot tych opłat. Niemniej praktyka pokazuje, że niektóre sieci handlowe nadal pobierają te opłaty pod postacią m.in. „opłat marketingowych”, „opłat logistycznych” i innych. Jakie możliwości mają dostawcy? Z doświadczenia wynika, że podstawowym sposobem jest złożenie pozwu przeciwko sieci handlowej. Niezwykle rzadkie są bowiem przypadki, aby ...

    Tematy: sieci handlowe, współpraca z sieciami handlowymi, wydłużone terminy płatności, prawo zwrotu towarów
  • Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.

    Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.

    12:30 11.06.2015

    ... sieci handlowe wydały na promocję prawie 284 mln zł – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów za I kwartał ... . Radio na fali Biorąc pod uwagę wydatki wszystkich sieci handlowych w podziale na medium, radio było największym reklamobiorcą – wynika z danych admonitu. Na reklamę w radiu sieci handlowe wydały łącznie więcej niż 134 mln zł, a ...

    Tematy: IMM, wydatki na reklamę, działania marketingowe, sieci handlowe
  • Jak płacą sieci spożywcze?

    Jak płacą sieci spożywcze?

    14:02 22.05.2015

    ... trzech miesięcy, a 2 proc. powyżej 90 dni. Fakt ten nie powinien dziwić. Bowiem sieci handlowe mają się świetnie. Potwierdzają to dane dotyczące ich kondycji finanowej przygotowane przez wywiadownię gospodarczą Bisnoe Polska. Sieci handlowe sprzedaży detalicznej artykułów spożywczych w Polsce mają się doskonale. Rosnąca sprzedaż wewnętrzna w naszym ...

    Tematy: należności przeterminowane, zatory płatnicze, płynność finansowa, hipermarkety
  • Opłaty półkowe do lamusa?

    Opłaty półkowe do lamusa?

    11:31 14.01.2015

    ... po swojej stronie. Ustawa wyraźnie mówi o nielegalności pobierania przez sieci handlowe płatności za usługi marketingowe czy premie logistyczne. Spotyka się to ze sprzeciwem ze strony sieci handlowych, które walczą o zmiany w prawie. Czy lobby sieci handlowych może doprowadzić do zmiany ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji? Nieprecyzyjne ...

    Tematy: opłaty półkowe, opłata półkowa, współpraca z sieciami handlowymi, sieci handlowe
  • Opłaty półkowe ukryte w umowach

    Opłaty półkowe ukryte w umowach

    13:31 14.11.2014

    ... obliczu wielu przegranych rozpraw sądowych, sieci handlowe coraz większą wagę przywiązują do zapisów w umowach dotyczących opłat półkowych. Skutkuje to pojawianiem się dwuznaczności, które finalnie mogą być przez sąd zinterpretowane na korzyść sieci handlowych, a nie jak dotychczas – producentów. Treści, na które należy zwrócić szczególną ...

    Tematy: opłaty półkowe, opłata półkowa, współpraca z sieciami handlowymi, sieci handlowe
  • Sieci handlowe stawiają na alkohole wysokoprocentowe

    Sieci handlowe stawiają na alkohole wysokoprocentowe

    10:43 22.10.2014

    ... wydała trzy gazetki, a w dyskontach Biedronka ukazały się dwie. Sieci handlowe wydawały również gazetki poświęcone wyłącznie takim alkoholom jak whisky, wina oraz piwa, jednak te ostatnie częściej były promowane w regularnych gazetkach handlowych wydawanych przez sieci. Analizując dane nt. liczby promowanych produktów w gazetkach handlowych w lata ...

    Tematy: sieci handlowe, alkohole wysokoprocentowe, sprzedaż alkoholu, wódka
  • Największe sieci handlowe rosną wolniej

    Największe sieci handlowe rosną wolniej

    14:31 21.10.2014

    ... sprzedaży, jak i osłabienia kursu funta brytyjskiego względem dolara amerykańskiego. Jak przewidują eksperci Deloitte, zajmujący szóste miejsce Kroger, dzięki przejęciu supermarketów sieci Harris Teeter w styczniu 2014 roku, może w przyszłości znacznie poprawić swoją pozycję. Po raz pierwszy w historii rankingu w czołowej dziesiątce znajduje się ...

    Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, rynek detaliczny, sieci handlowe
  • Opłaty półkowe pokonane?

    Opłaty półkowe pokonane?

    13:08 17.09.2014

    ... sieci handlowe chcą pobierać, i bardzo często pobierają, opłaty od dostawców po to, aby… zwiększyć własną sprzedaż i powiększyć swój dochód – mówi Daniel Reck. NIEŚWIADOMY DOSTAWCA PŁACI, ŚWIADOMY ODZYSKUJE Niestety wielu kontrahentów sieci ...

    Tematy: opłaty półkowe, opłata półkowa, współpraca z sieciami handlowymi, sieci handlowe

poprzednia  

1 ... 8 9 10 ... 20 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: