-
Czego nie mówi się o backupie strony i poczty?
... może zakończyć się atak hakera. Jednocześnie sporo, bo 38 proc. ankietowanych przyznaje, że wykorzystywany w firmie poziom zabezpieczeń nie jest wystarczający. To kiepski wynik, szczególnie że zgodnie z badaniem KPMG aż 82 proc. polskich przedsiębiorstw odnotowało w ubiegłym roku przynajmniej jeden cyberincydent, a co czwarta firma ...
-
10 kluczowych trendów w obsłudze klienta firm produkcyjnych
... firmy się kontaktują. Dlatego zespoły obsługi klienta muszą podjąć współpracę z innymi obszarami w firmie. Aż 72% badanych przyznaje, że w jakości obsługi kluczową rolę odgrywa dostęp ... w obsługę klienta Jak wynika z raportu przygotowanego w 2017 r. przez KPMG „Inwestycje przedsiębiorstw produkcyjnych działających w Polsce”, firmy produkcyjne zdają ...
-
5 zmian, na które czekają małe i średnie przedsiębiorstwa
... . Jakich zmian wyczekują z niecierpliwością, a jakich się obawiają? 1. Mały ZUS, dużo chętnych Firmie, której przychody nie przekroczyły w minionym roku 63 tys. zł (tj. ... zakresu ochrony naszych danych osobowych przypadło do gustu Polakom. Według zeszłorocznego badania KPMG aż 9 na 10 Polaków pozytywnie oceniło te zmiany. Budziły one natomiast ...