eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaPolski Internet a wody mineralne › Największe wydatki reklamowe IV-VI 2013

Polski Internet a wody mineralne

2013-08-31 00:50

Polacy piją coraz więcej wody mineralnej, a na każdego z nas co roku przypada jej prawie 70 litrów. To daje 2,7 miliarda litrów wody rocznie - czyli ogromny rynek gwarantujący zyski. Można popłynąć z wielkim budżetem, zrobić wodę z mózgu kampanią promocyjną lub zaliczyć kubeł zimnej wody na głowę, jeśli nie spełni ona ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Największe wydatki reklamowe IV-VI 2013 Najwięcej od kwietnia do czerwca wydała Cisowianka, która rozpoczęła wtedy kampanię promocyjną Cisowianki Perlage z udziałem Moniki Bellucci.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: