eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaBanki w sieci › Jasna i ciemna strona bankowości

Banki w sieci

2013-08-18 00:40

Banki wciąż rzadko wykorzystują potencjał internetu do budowania relacji z klientami. Pomimo że poprawia się ich wizerunek w sieci, to jedna trzecia nadal ma więcej negatywnych treści niż pozytywnych - wynika z II raportu "Banki w sieci" przygotowanego przez FFW Communication i Brand24. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Banki w sieci

fot. mat. prasowe

Jasna i ciemna strona bankowości Najwięcej pozytywnych opinii miał Bank BGŻ. Na kolejnych pozycjach znalazły się Millennium Bank oraz Deutsche Bank. Żaden z trzech najlepiej ocenianych banków z poprzedniej edycji (Alior/ING/Inteligo) nie utrzymał swojej pozycji.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: