eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaBanki w sieci › Banki w social media

Banki w sieci

2013-08-18 00:40

Banki wciąż rzadko wykorzystują potencjał internetu do budowania relacji z klientami. Pomimo że poprawia się ich wizerunek w sieci, to jedna trzecia nadal ma więcej negatywnych treści niż pozytywnych - wynika z II raportu "Banki w sieci" przygotowanego przez FFW Communication i Brand24. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Banki w sieci

fot. mat. prasowe

Banki w social media Profile firmowe najczęściej prowadzone są w serwisach Goldenline 90 proc, Facebook 52 proc., YouTube 72 proc.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: