eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaSieci handlowe w mediach II kw. 2013 › Sieci handlowe - popularność w mediach a wydatki reklamowe

Sieci handlowe w mediach II kw. 2013

2013-07-15 11:47

Można dysponować wielkim budżetem na reklamę, być w gronie kluczowych polskich pracodawców, osiągać najwyższą sprzedaż, a rozgłos zdobywać… w mediach społecznościowych. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną sieci handlowych oraz ich wydatki reklamowe. Okazuje się, że średnio 90 proc. publikacji o ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Sieci handlowe - popularność w mediach a wydatki reklamowe Z danych admonit wynika, że w badanym kwartale na reklamę w prasie, radio i TV najwięcej wydał Lidl – cennikowo to niemal 70 mln złotych. Natomiast najpopularniejsza w mediach Biedronka – znacznie mniej – ok. 50 mln zł netto.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: