eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaBiura podróży w Internecie: które najpopularniejsze? › Głos konsumenta słyszalny w sieci to wielka szansa dla biur podróży

Biura podróży w Internecie: które najpopularniejsze?

2013-07-09 13:54

W pełni wakacyjnego sezonu Instytut Monitorowania Mediów wykonał ciekawą symulację odnośnie biur podróży. Okazuje się, że popularność danego biura podróży w dyskusjach internautów dokładnie odzwierciedla pozycję w rankingu branżowym. Czołówkę biur podróży zarówno jeśli chodzi o pozycję w rankingu jak i zasięg dyskusji w ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. Franck Boston - Fotolia.com

Głos konsumenta słyszalny w sieci to wielka szansa dla biur podróży Zasięg dobrej opinii może być szeroki jak nigdy dotąd i przynosić coraz większe zyski i.. kolejne dobre opinie, które przyciągną kolejnych klientów.

Rynek IT w mediach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: