Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013
2013-02-28 11:31
W aktualnej edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych nr 13 opracowanego przez Kondej Marketing, dwaj liderzy Biedronka i Tesco (hipermarkety) utrzymali swoje pozycje, jednakże grupa pościgowa jest coraz bliżej. Biedronka dokonuje przekształceń swoich sklepów, lecz przy tej okazji traci dotychczasową przewagę cenową. Dyskontem nie ... Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Dyskonty, sklepy convenience Biedronka dokonuje przekształceń swoich sklepów, lecz przy tej okazji traci dotychczasową przewagę cenową. Dyskontem nie chce być, supermarketem nie będzie, więc pozostaje wydawanie milionów na przekonywanie klientów, że Biedronka jest najlepsza.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Ile postów w sieci tworzy AI? Raport o wykorzystaniu sztucznej inteligencji przez twórców internetowych
-
Gdzie na wakacje? TOP 20 najatrakcyjniejszych turystycznych regionów Europy
-
Ceny w sklepach w górę w czerwcu: gdzie zrobimy najtańsze zakupy?
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne: magazyny napędzają rynek