eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaSieci handlowe w mediach XII 2012 › Sieci handlowe - popularność w mediach

Sieci handlowe w mediach XII 2012

2013-01-22 12:22

Tesco było w grudniu najbardziej medialną siecią handlową, na drugim miejscu znalazła się Biedronka, która zwyciężyła w kategorii dyskonty, głównie dzięki wyraźnej dominacji w mediach społecznościowych. Lidl zajął trzecie miejsce, mimo iż w badanym miesiącu poniósł największe wydatki reklamowe, jak wynika z danych admonit ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Sieci handlowe - popularność w mediach Dane liczbowe obrazujące popularność sieci handlowych w mediach są imponujące: w grudniu 2012 roku Tesco pojawiało się w przekazach medialnych kilkaset razy dziennie, w tym kilkanaście razy dziennie w prasie.

Ulubione sklepy Polaków

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: