eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaSieci handlowe w mediach XII 2012 › Sieci handlowe - popularność w mediach a wydatki na reklamę

Sieci handlowe w mediach XII 2012

2013-01-22 12:22

Tesco było w grudniu najbardziej medialną siecią handlową, na drugim miejscu znalazła się Biedronka, która zwyciężyła w kategorii dyskonty, głównie dzięki wyraźnej dominacji w mediach społecznościowych. Lidl zajął trzecie miejsce, mimo iż w badanym miesiącu poniósł największe wydatki reklamowe, jak wynika z danych admonit ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Sieci handlowe w mediach XII 2012

fot. mat. prasowe

Sieci handlowe - popularność w mediach a wydatki na reklamę Lidl zainwestował dwa razy więcej w reklamy niż Biedronka, by pojawiać się ze swoimi przekazami reklamowymi w mediach trzy razy częściej – 6,8 tys. materiałów w ciągu miesiąca.

Ulubione sklepy Polaków

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: