eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaMedia społecznościowe: wykorzystanie w PR › "W przyszłości zamierzam korzystać z..."

Media społecznościowe: wykorzystanie w PR

2012-12-13 11:23

Wszechobecność Facebooka, skrajnie niepopularny Twitter oraz brak spisanych zasad postępowania w wypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej w internecie - to najważniejsze wnioski z ubiegłorocznego raportu na temat wykorzystania mediów społecznościowych na potrzeby PR. Co zmieniło się w 2012 roku? Czy ktoś jeszcze nie korzysta z social ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

"W przyszłości zamierzam korzystać z..." 17 proc. ankietowanych PR-owców chciałoby w przyszłości wykorzystać potencjał Pinterestu, a 15 proc. Google+. Podobny odsetek chce jeszcze wypróbować możliwości YouTube.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: