eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaSponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes › Ekwiwalent reklamowy a wydatki na reklamowe marek piwa

Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes

2012-07-06 13:46

Zestawienie wydatków reklamowych z wynikami monitoringu mediów, przygotowane przez Instytut Monitorowania Mediów i admonit, pokazuje, że sponsorzy zyskali na zaangażowaniu w EURO 2012 zwiększoną liczbę publikacji prasowych w kontekście mistrzostw oraz buzz w mediach społecznościowych. Jednak nawet sponsorów można było przebić ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes

fot. mat. prasowe

Ekwiwalent reklamowy a wydatki na reklamowe marek piwa Carlsberg zdecydowanie przewyższył obecnością medialną swoich konkurentów, uzyskując prawie cztery razy więcej wystąpień prasowych w kontekście EURO

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: