eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyReklama wielkoformatowa I-III 2012 r. › Udział procentowy poszczególnych sektorów w całości rynku

Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.

2012-05-11 10:37

Szacowana wartość rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce w I kwartale 2012 roku wyniosła 20,64 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 19,17 mln zł, natomiast w 2010 roku - 18,2 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 4,7% - podaje raport opracowany przez CAM Media. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.

fot. mat. prasowe

Udział procentowy poszczególnych sektorów w całości rynku Finanse mają największy udział w całości rynku

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: