eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyEURO 2012 a zakupy Polaków › Planowanie zakupów związanych z EURO 2012

EURO 2012 a zakupy Polaków

2012-02-27 10:35

Aż 86 proc. Polaków nie planuje dodatkowych zakupów związanych z Euro 2012. Jednocześnie 78 proc. rodaków deklaruje, że to czy dana marka lub firma sponsoruje polską reprezentację, nie wpływa na ich decyzje o zakupie produktu lub usługi - tak wynika z badania On Board PR i Instytutu Badania Opinii Homo Homini. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
EURO 2012 a zakupy Polaków

fot. mat. prasowe

Planowanie zakupów związanych z EURO 2012 Wiekszość Polaków nie planuje zakupów związanych z EURO 2012

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: