eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyUsługi powszechne TP SA w 2010 › Średni czas oczekiwania na uzyskanie połączenia z numerami usług świadczonych z udziałem personelu o

Usługi powszechne TP SA w 2010

2011-05-09 12:44

Na podstawie informacji dostarczonych przez TP S.A. UKE dokonał analizy wskaźników dostępności i jakości usługi operatora za rok 2010 i porównał je z wskaźnikami uzyskanymi w roku 2009. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Średni czas oczekiwania na uzyskanie połączenia z numerami usług świadczonych z udziałem personelu o Średni czas oczekiwania na uzyskanie połączenia z numerami usług świadczonych z udziałem personelu operatora (w sekundach)

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: