Nie warto liczyć na last minute?
2010-07-21 10:07
Choć po pierwszych sześciu miesiącach tego roku mamy delikatny wzrost średniej wartości rezerwacji o 164 zł (3 proc.), to maj i dwa pierwsze tygodnie czerwca mocno zakręciły sytuacją sprzedażową na rynku turystycznym. Tylko 3 biura z setki współpracujących z portalami Wakacje.pl i EasyGo.pl podniosło swoje ceny. Ponad 90 biur nie ... Przejdź do artykułu ›
3 / 3
3 / 3
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?