eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBranża budowlana a social media › Znaczenie opinii wyrażanych w sieci o markach/produktach/usługach związanych z branżą budowlaną (w

Branża budowlana a social media

2010-05-28 00:20

Ponad 63% producentów i dystrybutorów materiałów budowlanych zauważa, że coraz więcej firm z sektora budowlanego korzysta z rozwiązań marketingu internetowego. O mediach społecznościowych mówi się, że jest i będzie to jeden z dominujących trendów w marketingu, a rok 2010 należeć będzie do portalu społecznościowego facebook ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Branża budowlana a social media

fot. mat. prasowe

Znaczenie opinii wyrażanych w sieci o markach/produktach/usługach związanych z branżą budowlaną (w Znaczenie opinii wyrażanych w sieci o markach/produktach/usługach związanych z branżą budowlaną (w %)

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: