Podróże Internautów 2002-2003
2004-04-07 12:00
Raport przedstawia analizę zachowań klientów dokonujących zakupu wyjazdów urlopowo-wakacyjnych za pośrednictwem internetu w latach 2002-2003. Podstawą do opracowania raportu były dane o dokonanych rezerwacjach za pośrednictwem Travelplanet.pl, Wirtualnej Polski oraz serwisów partnerskich: Panorama Firm, Hoga.pl, o2.pl, Naszemiasto.pl ... Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?