eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyMarki własne detalistów w Polsce 2008 › Rozwój marek własnych poszczególnych półek cenowych w Tesco, Carrefour i E.Leclerc w Polsce, I kw. 2

Marki własne detalistów w Polsce 2008

2008-05-12 01:08

Rynek prywatnych marek detalistów w Polsce rozwija się nadal bardzo dynamicznie - wynika z raportu PMR. Detaliści, którzy już od dawna oferują produkty sygnowane własnym logo powiększają ich udział w swym asortymencie. Marki własne pojawiają się w ofercie kolejnych graczy - polskich sieci supermarketów oraz sklepów małego formatu. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Rozwój marek własnych poszczególnych półek cenowych w Tesco, Carrefour i E.Leclerc w Polsce, I kw. 2 Rozwój marek własnych poszczególnych półek cenowych w Tesco, Carrefour i E.Leclerc w Polsce, I kw. 2006 i I kw. 2008

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: