eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBranża PR w mediach III 2008 › Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji

Branża PR w mediach III 2008

2008-04-18 01:17

Marcowy raport PRoto o wizerunku branży PR powstał na podstawie analizy aż 224 publikacji związanych z public relations. Jest to o 5 artykułów więcej niż w lutym 2008. Tematyka promocji miast i regionów była liderem wśród zagadnień PR-owskich pod względem liczby publikacji. Co ciekawe, znacznie wyprzedziła drugi z najczęściej ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Branża PR w mediach III 2008

fot. mat. prasowe

Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: