Branża PR w mediach IX 2007
2007-10-22 01:37
We wrześniowym zestawieniu publikacji na temat public relations najliczniej występowały materiały dotyczące zagadnień ogólnych z branży. Na drugim miejscu, tylko dwie publikacje mniej, uplasowała się tematyka PR-u politycznego, spośród którego prym wiodły analizy poświęcone kampanii wyborczej oraz materiały informujące o ... Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Najczęściej cytowane osoby w kontekście PR. Najczęściej cytowane osoby w kontekście PR.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?