eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBranża PR w mediach III 2007 › Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.

Branża PR w mediach III 2007

2007-04-14 01:47

Marcowe zestawienie publikacji na temat public relations zdominował jeden temat - PR Polski. Wśród siedemdziesięciu publikacji o tej tematyce znalazły się fragmenty raportu PricewaterhouseCoopers na temat wizerunku siedmiu największych polskich miast oraz rozważania dotyczące wizerunku Polski. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Branża PR w mediach III 2007

fot. mat. prasowe

Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji. Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: