Co działa, a co nie w komunikacji banków na Facebooku?
2025-09-19 07:21
Banki w Polsce coraz odważniej stawiają na dialog w social mediach. Zamiast suchych komunikatów o produktach i usługach, na Facebooku pojawiają się pytania o wakacje, konkursy czy treści związane ze stylem życia. Jak dwodzi analiza zrealizowana przez IMM, taka zmiana strategii przynosi wymierne, liczone w interakcjach efekty. Najbardziej ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Tematyka postów W kategorii produktów najwięcej wpisów dotyczyło kart płatniczych oraz aplikacji mobilnych
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Spadek zaangażowania w pracę. Dlaczego pensja nie wystarcza?
-
Bezpieczeństwo żywnościowe w Polsce: co 3. Polak martwi się o jedzenie
-
Nowe tablety Ulefone w Polsce. Model dla dzieci i dwa pancerne urządzenia
-
Pracownicy ukrywają korzystanie z AI. Skąd się bierze syndrom oszusta i jakie niesie to zagrożenia?











Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?