eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyRynek reklamy wideo nie potrafi zaskoczyć?Udział poszczególnych form wideo w przychodach reklamowych

Rynek reklamy wideo nie potrafi zaskoczyć?

2025-05-20 00:20

Publicis Groupe Polska opublikowała najnowsze doniesienia odnośnie inwestycji reklamowych w formaty wideo. Okazuje się, że w pierwszym kwartale 2025 roku wzrosły one o 4,3%, osiągając poziom blisko 1,56 miliarda zł, co stanowić ma m.in. o nieustającej popularności reklamy wideo. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Udział poszczególnych form wideo w przychodach reklamowych W pierwszym kwartale 2025 r., wśród segmentów wideo największy udział w przychodach miała telewizja linearna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: