Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
2024-11-27 09:05
Publicis Groupe opublikowała najświeższe doniesienia z rodzimego rynku reklamy. Po trzech kwartałach tego roku zanotował on wzrost o 9,5%, osiągając tym samym wartość niemal 9 mld zł. Jedynym kanałem komunikacji, który nie mógł pochwalić się wzrostem nakładów reklamowych, była prasa. Zwiększenie inwestycji reklamowych ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Wydatki poszczególnych sektorów reklamowych Największy wzrost wolumenu wydatków wygenerował sektor handel
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?