Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
2024-02-25 00:50
Pojawiła się najnowsza odsłona cyklicznego raportu Publicis Groupe podsumowującego rok 2023 na polskim rynku reklamy. Które sektory wydały na reklamę najwięcej w ubiegłym roku? Jakie kanały komunikacji cieszyły się największą popularnością? Jaki udział w reklamowym torcie miały poszczególne media? Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Wydatki poszczególnych sektorów reklamowych, 2023 vs 2022 Największy wzrost wolumenu wydatków wygenerował sektor handel – przedsiębiorstwa handlowe przeznaczyły na reklamę o blisko 222,8 mln zł więcej, co stanowi 9% wzrostu rok do roku.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Wakacyjny detoks cyfrowy – ilu Polaków rezygnuje z internetu na urlopie?
-
Nowa era AI: Grok 4.0 wyprzedza GPT-4o i Claude Opus 4 w kluczowych testach
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
-
Galaxy Z Flip7 - Nowy składany smartfon Samsung z AI i rozbudowaną funkcjonalnością