eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyJak branża turystyczna inwestuje w reklamę? › Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?

Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?

2023-09-19 12:25

Wiosna i lato to tradycyjnie już okres, w którym branża turystyczna intensyfikuje swoje działania reklamowe. Nie inaczej było i w tym roku - wynika z analizy wyników badań gemiusAdRea oraz Mediapanel. Jej autorzy wzięli pod lupę kreacje reklamowe emitowane online, w telewizji oraz w radiu, a także przyjrzeli się ruchowi na stronach z ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. olly - fotolia.com

Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę? W przypadku branży turystycznej najaktywniejszym pod względem liczby kontaktów reklamowych kanałem był digital. To tutaj w analizowanym okresie miało miejsce 73% kontaktów reklamowych firm z kategorii "Accomodations" i "Travel agents". Na drugim miejscu znalazła się telewizja (16% kontaktów), na trzecim - radio (11%).

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: