Wyższe ceny i marże. Tak polskie firmy szukają rentowności
2023-06-29 09:29
Utrzymanie rentowności biznesu po szoku związanym z pandemią i agresją Rosji na Ukrainę to dla wielu firm nie lada wyzwanie. Jednym z zasadniczych wskaźników wykorzystywanych w analizach rentowności przedsiębiorstw jest marża, rozumiana jako stosunek zysku do obrotów firmy. Dyskusja na temat marż, zwłaszcza w czasach wysokiej ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Powody podnoszenia cen przez firmy Mniej niż połowa firm (45 proc.) deklarowało podniesienie cen na skutek
wzrostu kosztów administracyjnych (np. wywozu śmieci, wynajmu lokali, poboru wody)
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?