Największe przeceny na świecie w polskim eCommerce
2022-12-29 10:30
Nie jest żadnym zaskoczeniem, że w dobie inflacji kupujący bardziej niż zwykle rozglądają się za przecenami. Tym lepszą dla polskich konsumentów informacją są najnowsze dane DataFeedWatch, z których wynika, że aż ¾ produktów reklamowanych w polskim eCommerce było przecenionych już przed świętami Bożego Narodzenia, a Polska pod ... Przejdź do artykułu ›
fot. Andrey Popov - Fotolia.com
Polska jest liderem eCommerce w promocjach Kraje z największą liczbą rabatów to kraje o bardzo wysokiej dostępności produktów - Polska, Finlandia, Włochy, Hiszpania, Zjednoczone Emiraty Arabskie i Nowa Zelandia.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?