eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyAmazon utrzymał pozycję najcenniejszej marki świata › Dziesięć najcenniejszych marek świata (Top 10) w rankingu Kantar BrandZ za rok 2021

Amazon utrzymał pozycję najcenniejszej marki świata

2021-06-22 11:01

Najcenniejszą marką świata pozostaje Amazon - wynika z najnowszego rankingu Kantar BrandZTM za rok 2021. Wartość tej marki sięga obecnie niemal 684 mld USD. Na podium znalazły się także Apple i Google. W tegorocznym rankingu uwagę zwraca rekordowy wzrost wartości marek - aż o 42%. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Amazon utrzymał pozycję najcenniejszej marki świata

fot. mat. prasowe

Dziesięć najcenniejszych marek świata (Top 10) w rankingu Kantar BrandZ za rok 2021 Amazon utrzymał swoją pozycję najcenniejszej marki świata, osiągając wzrost o 64% do 684 mld USD.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: