eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyChatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada? › Jeśli bot nie potrafi odpowiedzieć na pytanie, co powinien zrobić?

Chatboty w oczach Polaków. Czy taka obsługa klienta nam odpowiada?

2020-12-04 09:27

O cierpliwości, której pokłady należy uruchomić, dzwoniąc na różnego rodzaju infolinie, krążą już legendy. Z tego też powodu wiele organizacji powołuje do życia chatboty, które eliminują konieczność oczekiwania na połączenie z konsultantem i gwarantują niemal natychmiastowy dostęp do informacji. Z badania zrealizowanego ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Jeśli bot nie potrafi odpowiedzieć na pytanie, co powinien zrobić? 43% badanych optuje w takiej sytuacji za połączeniem z człowiekiem.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: