Milenialsi kochają zakupy w sklepach stacjonarnych
2018-05-29 10:04
Milenialsi kochają zakupy i choć mogłoby się wydawać, że dziś ich miłość kieruje się w stronę e-commerce, to jednak okazuje się, że w ich sercach ciągle jest sporo miejsca dla zakupów w sklepach stacjonarnych. Tego przynajmniej dowodzi najnowsze badanie L’Observatoire Cetelem BNP Paribas Personal Finance. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Postrzeganie obecnej sytuacji ogólnej w kraju Po raz pierwszy od wielu lat średnia ocena Europejczyków
dotycząca sytuacji w ich kraju przekroczyła 5.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?