Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
2017-10-11 10:16
Attention Marketing oraz PMR C&R przedstawiają najnowszy Raport Marketing i PR w Polsce ’17. Tym razem jego autorzy zgromadzili opinie niemal 260 średnich i dużych firm. Czego dowiodły przeprowadzone wywiady? Potwierdzenia doczekały się m.in. wcześniejsze analizy mówiące o współtworzeniu przez działy marketingu i PR kompleksowej ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Wskaźniki marketingowe Najpowszechniej używanym wskaźnikiem efektywności
marketingu jest notowany wzrost sprzedaży.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?