eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBlack Friday okazał się chwytem marketingowym › Black Friday okazał się chwytem marketingowym

Black Friday okazał się chwytem marketingowym

2016-12-08 10:39

Zakupy przez internet z roku na rok szykują coraz większą popularność, czego potwierdzeniem jest chociażby tegoroczny okres przedświąteczny. Prognozy Deloitte wskazują, że zakupy online pochłoną w tym roku aż 37% świątecznego budżetu. Ta sympatia do e-commerce jest łatwo wytłumaczalna. Po pierwsze Polacy cenią sobie wygodę, po ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. Leigh Prather - Fotolia.com

Black Friday okazał się chwytem marketingowym

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: