eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaFestiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast? › Wartość ekwiwalentu reklamowego i wydatki miast

Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?

2016-09-16 09:06

Wprawdzie organizacja największych, letnich festiwali muzycznych może sporo kosztować, to jednak jest to wydatek, który zdecydowanie opłaca się miastom. Poprzez swoją obecność w mediach, imprezy takie jak Przystanek Woodstock, czy Open'er Festival dały swoim organizatorom promocję liczoną w dziesiątkach milionów złotych ekwiwalentu ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wartość ekwiwalentu reklamowego i wydatki miast Na OFF Festival wydano 2,2 mln zł,ekwiwalent reklamowy wyniósł 15 186 562 zł.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: